Het is een tijdje stilgeweest

Het is een tijdje stil geweest op de groep. Maar ik heb een heftige tijd achter de rug. Eerst heel hard gewerkt. En toen 10 maanden lang bezig geweest met mijn behandelingen. Chemokuren, bestralingen en een operatie. Ik heb borstkanker met uitzaaiingen naar mijn lymfeklieren.
Het was een zware periode.

Maar ik pak nu weer het leventje op. En ben weer een beetje aan het werken en borduren komt ook weer terug.

Geplaatst op mei 9, 2016, in Uncategorized. Markeer de permalink als favoriet. Een reactie plaatsen.

Geef een reactie

